Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö joko laskulla tai pankkisiirrolla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien tai takuuasioiden selvittämiseen. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilatessasi verkkokaupasta asiakkaan edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Ennakkomaksu
Valitessasi maksutavaksi ennakkomaksun, maksukortti tai pankkisiirto. Tilaus etenee kun olemme vastaanottaneet maksun. Tämä maksutapa ei edellytä luottotietojen tarkistusta. Kauppa ei sido myyjää ennen kuin maksu on suoritettu Melumaailman tilille.
Maksaminen laskulla
Laskulla maksavilta asiakkailta tarkistamme luottotiedot. Mikäli emme voi myöntää asiakkaalle maksuaikaa puutteellisten luottotietojen vuoksi, asiakkaalla on mahdollisuus maksaa tuote pankkisiirrolla ennen tavaran toimitusta. Varaamme itsellemme oikeuden tarkistaa ja hylätä tilauksen tai maksuehdon oikeutuksen ennen kauppasopimuksen syntymistä. Valitessasi maksutavaksi laskun saat 14 päivää maksuaikaa. Laskutustamme hoitaa Melumaailman laskutuspalvelu.
Eräpäivän jälkeen maksuista laskuista perimme viivästyskorkoa korkolain mukaisen laillisen viivästyskoron. Maksamiseen liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä Melumaailman asiakaspalveluun.
Yhteystiedot ja asiakaspalvelu
info@melumaailma.fi
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään ilmoitus tilauksen saapumisesta Melumaailmalle. Kun tilaus on käsitelty, sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, arvonlisäveron osuus, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Vahvistusviestien vastaanottaminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitamme tavarat itse / asiakasnoutona. Toimitusmaksu riippuu valitusta toimitustavasta.
Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut sekä laskutuslisän. Näet toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.
Noutoasiakkaat ovat tilausta noutaessaan velvollisia tarkistamaan, että toimitussisältö vastaa tehtyä tilausta.
Ylivoimainen este (Force majeur)
Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa noudattamasta sovittua toimitusaikaa. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitus- ja maksuehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Melumaailma käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Melumaailma sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille kuin verkkokaupan tilausprosessin kannalta välttämättömille tahoille, kuten kuljetusyhtiölle ja maksunvälittäjälle. Melumaailma noudattaa toiminnassaan henkilötietolakia.
ASIAKAS
Melumaailman verkkokaupassa ostoksia tekevän henkilöasiakkaan tulee olla täyttänyt 18 vuotta. Melumaailman on oikeus evätä tilaus tarvittaessa.
Tilauksen yhteydessä antamiasi henkilötietoja käsitellään henkilötietolain ja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti (lisätietoja alempana).
HINNAT
Verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron eli alv:n (yleisimmin 24%) ja koskevat kuluttajakauppaa. Hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa, ellei toisin mainita. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ilman ennakkoilmoitusta.
Melumaailma ei vastaa mahdollisista painovirheistä verkkokaupan hinnoissa. Melumaailma pidättää oikeuden tilauksen perumiseen “selvien hintavirheiden” kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa huomattavasti tuotteen oikeasta hinnasta. Hintavirhetapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys (esimerkiksi nollahintaiset tuotteet, desimaalivirheet hinnan ilmoittamisessa tai puuttuva arvonlisäveron osuus).
TILAUKSEN PERUMINEN
Jos meiltä hankkimassasi tuotteessa on vika tai ongelma, tai muusta syystä haluat palauttaa tuotteen, ota ensimmäiseksi yhteys asiakaspalveluumme. Käsittelemme asian eteenpäin ja annamme ohjeita tapauskohtaisesti.
Ennen vuokra-ajan loppumista haluttavista mahdollisista palautuksista on aina sovittava etukäteen kanssamme. Asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista.
Tuotteet pitää aina palauttaa noutopisteellemme, kunhan on ensin yhteydessä asiakaspalveluumme asiaan liittyen.
Maksunpalautukset käsitellään alkuperäisen maksutavan mukaisesti.
TUOTTEIDEN SAATAVUUS
Tuotteita on rajattu määrä varastossa ja niitä vuokrataan kysyntäjärjestyksessä. Mikäli tilaat tuotteen, jota ei löydy heti varastosta, otamme sinuun yhteyttä ja ilmoitamme kyseisen tuotteen toimitusajan. Jos toimitusaika on mielestäsi liian pitkä, ehdotamme sinulle vastaavaa tuotetta.
TILAUSRAJOITUKSET
Mikäli asut EU:n tai Skandinavian ulkopuolella ja haluat tilata tuotteitamme, ota yhteys asiakaspalveluumme.
TIETOSUOJA & TURVALLISUUS
Melumaailma verkkokaupasta ostaminen on turvallista ja luotettavaa:
Tilauksen yhteydessä antamasi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia. Toimimme henkilötietolain sekä EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Emme luovuta tietojasi ulkopuolisille ilman suostumustasi, ellei sinun ja Melumaailma välisen sopimuksen täytäntöönpano tai siitä johtuvat lakisääteiset velvoitteet edellytä sitä. Voit lukea lisää asiasta tietosuojaselosteestamme.
Käytämme vain tunnettujen, luotettavien yhteistyökumppaneiden ratkaisuja maksuliikenteen välityksessä, sekä verkkokaupassamme.
ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 7 vuorokauden kuluessa palautusehtojen mukaisesti. Jos tuote on vioittunut toimituksen aikana, tulee asiasta tehdä viipymättä reklamaatio kuljetuksen suorittaneeseen tahoon ja olla sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme.